№
|
თემა
|
მიზანი და მისაღწევი შედეგები
|
საათების
რაოდენო
ბა
|
რიცხვი
|
რესურსი
|
აქტივობის
ფორმები
სასწავლო
მეთოდები
|
მოსწავლ.
ორგანიზ.
ფორმები
|
შეფასება
|
შენიშვნა
|
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
|
safr
angeTi `respublikidan
imperiamde (1800-1804)
napoleonis omebi da venis
kongresi*
industrializacia da
socialuri sakiTxi. cvlilebebi dasavlur sazogadoebaSi
revoluciebis xana evropaSi.
monarqiis restav racia da
1830 wlis revolucia safrangeTSi
1848-49 wlebis revoluciebi
evropaSi
saqarTvelos samefoebis
dapyroba ruseTis mier. ajanyebebi carizmis winaaRmdeg
rusuli mmarTveloba
saqarTveloSi. 1832 wlis SeTqmuleba
`aRmosavleTis sakiTxi~ XIX
saukuneSi
ruseT-sparseTis,
ruseT-osmaleTis omebi da saqarTvelo
erovnulganmaTavisuflebeli
moZraobebis xasiaTi XIX saukunis msoflioSi. Tergdaleulebis brZola mefis
ruseTis
winaaRmdeg
italiis gaerTianeba
germaniis gaerTianeba
safrangeTis mesame
respublika
samoqalaqo omi aSS-Si
aleqsandre meoris reformebi
ruseTis imperiaSi
axali politikuri ideebi da
ideologiuri brZola saqarTveloSi
imperializmi da koloniuri
politika
I Semajamebeli dav.
pirveli msoflio omis
wanamZRvrebi
saomari moqmedebebi pirveli
msoflio omis periodSi
revoluciebi ruseTSi.
brestis zavi
da saqarTvelos sakiTxi
saqarTvelos demokratiuli
respublika
didi saxelmwifoebis
politika
kavkasiaSi. saqarTvelos
demokratiuli respublikis brZola saerTaSoriso aRiarebisaTvis
brestis zavidan moskovisa
da yarsis xelSekrulebebamde
saqarTvelos aneqsia
bolSevikuri
ruseTis mier
pirveli msoflio omis
dasasruli.
parizis konferencia
(saqarTvelos
sakiTxi). omis Sedegebi.
msoflios
axali politikuri ruka
sabWoTa totalitarizmi –
stalinizmi
msoflio ekonomikuri krizisi
da
misi daZlevis amerikuli gza
hitleris mmarTveloba
germaniaSi
italiuri faSizmi
frankos reJimi
iaponia meore msoflio omis
win
saerTaSoriso viTareba II
msoflio omis win
meore msoflio omis
dasawyisi – sabWoTa kavSiri meore msoflio omSi, qarTvelebi meore msoflio
omSi*
meore msoflio omis
msvleloba da
Sedegebi. niurnbergis
procesi
saerTaSoriso humanitaruli
samarTlis safuZvlebi
შემაჯამებელი დავალება
`civi omis~ dasawyisi.
msoflios or banakad dayofa. nato da varSavis paqti*
saerTaSoriso urTierTobebi
XX
s-is 50-iani wlebis meore
naxevarsa
da 60-ian wlebSi. karibis
krizisi.
omi vietnamSi
saerTaSoriso urTierTobebi
XX
s-is 70-ian wlebSi
saerTaSoriso urTierTobebi
XX
s-is 80-ian wlebSi.
`Zalismieri politikidan~ ganiaraRebisken
gaerTianebuli erebis
organizacia – gaero
evropis integracia
msoflio koloniuri sistemis
daSla. dekolonizacia
mesame samyaro
saqarTvelo XX s-is 20-ian
wlebSi
politikuri represiebis xana
saqarTveloSi
saqarTvelos politikuri da
socialur-ekonomikuri ganviTareba
sabWoTa periodSi
saqarTvelos sazogadoeba da
kultura XX saukunis pirvel naxevarSi
erovnuli kultura da
erovnuli moZraoba XX s-is 50-ian-80-ian
wleb Si
perestroika. sabWoTa
kavSiris daSla
socialisturi banakis daSla
saqarTvelos damoukideblobis
gamocxadeba da samoqalaqo
omi
saSinao viTareba da sagareo
urTierTobebi saqarTvelos damoukideblobis periodSi. `vardebis
revolucia~
azerbaijani da somxeTi
Tanamedrove TurqeTis Seqmna
iranis islamuri respublika
dasavleTis industriuli
sazogadoebis ganviTareba da kultura XX saukuneSi
sazogadoebrivi moZraobebi
dasavleTis qveynebSi XX
s-is 60-70-
ian wlebSi
|
ისტ. XII.1. მოსწავლეს
შეუძლია XIX და XX
საუკუნეებში მსოფლიოსა და საქ-ში მომხდარი
მნიშვნელოვანი ეკონომ.ცვლილებების ანალიზი.
ისტ. XII. 2.
მოსწავლეს შეუძლია ეკონომიკის
განვითარებისათვის რესურსების
მნიშვნელობის ანალიზი.
ისტ. XII.3. მოსწავლეს შეუძლია
XIX და XX საუ-ში მმართველობით სტრუქტურებში
მომხდარი ცვლილებების ანალიზი
ისტ. XII.4. მოსწავლეს
შეუძლია პოლიტიკური ისტორიის საკითხების
კვლევა. მსოფლიო ისტორიულ
პროცესში საქართველოს ადგილის განსაზღვრა.
ისტ. XII.5. მოსწავლეს
შეუძლია XXIX და XX საუკუნეებში სოციალური სტრუქტურების ურთიერთმიმართების
კვლევა.
ისტ. XII.6. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა საზოგა. ცნობიერებაზე ახალი და
უახლესი ისტორიის პერიოდში ჩამოყალიბებულისოც.სტრუქტურების გავლენის შესახებ.
ისტ. XII.1. მოსწავლეს
შეუძლია XIX და
XX საუკუნეებში მსოფლიოსა და საქ-ში მომხდარი მნიშვნელოვანიეკონომიკური ცვლილებების
ანალიზი
ისტ. XII. 2. მოსწავლეს
შეუძლია ეკონომიკის
განვითარებისათვის რესურსების
მნიშვნელობის ანალიზი.
ისტ. XII.3. მოსწავლეს შეუძლია XIX
და XX საუ-ში მმართველობით სტრუქტურებში მომხდარი ცვლილებების ანალიზი.
ისტ. XII.4. მოსწავლეს
შეუძლია პოლიტიკური ისტორიის საკითხების
კვლევა. მსოფლიო ისტორიულ
პროცესში საქართველოს ადგილის განსაზღვრა.
ისტ. XII.5. მოსწავლეს
შეუძლია XXIX და XX საუკუნეებში სოციალური სტრუქტურების ურთიერთმიმართების
კვლევა
ისტ. XII.6. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა საზოგადოების ცნობიერებაზე ახალი
და უახლესი ისტორიის პერიოდში ჩამოყალიბებული სოც. სტრუქტურების გავლენის
შესახებ.
ისტ. XII.7. მოსწავლეს
შეუძლია მსჯელობა რელიგიის
მნიშვნელობაზე, XIX და XX სს. -ში
მსოფლიოსა და საქართველოზე მისი გავლენის შეფასება.
ისტ. XII.8. მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასხვა კულტურების
ურთიერთობის კვლევა
ისტ. XII.1. მოსწავლეს
შეუძლია XIX და
XX საუკუნეებში მსოფლიოსა და საქ-ში მომხდარი მნიშვნელოვანიეკონომიკური ცვლილებების
ანალიზი
ისტ. XII. 2. მოსწავლეს
შეუძლია ეკონომიკის
განვითარებისათვის რესურსების
მნიშვნელობის ანალიზი.
ისტ. XII.3. მოსწავლეს შეუძლია XIX
და XX საუ-ში მმართველობით სტრუქტურებში მომხდარი ცვლილებების ანალიზი.
ისტ. XII.4. მოსწავლეს
შეუძლია პოლიტიკური ისტორიის საკითხების
კვლევა. მსოფლიო ისტორიულ
პროცესში საქართველოს ადგილის განსაზღვრა.
ისტ. XII.5. მოსწავლეს
შეუძლია XXIX და XX საუკუნეებში სოციალური სტრუქტურების ურთიერთმიმართების
კვლევა
ისტ. XII.8. მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასხვა კულტურების
ურთიერთობის კვლევა
ისტ. XII.1. მოსწავლეს
შეუძლია XIX და
XX საუკუნეებში მსოფლიოსა და საქ-ში მომხდარი მნიშვნელოვანიეკონომიკური ცვლილებების
ანალიზი
ისტ. XII. 2. მოსწავლეს
შეუძლია ეკონომიკის
განვითარებისათვის რესურსების
მნიშვნელობის ანალიზი.
ისტ. XII.3. მოსწავლეს შეუძლია XIX
და XX საუ-ში მმართველობით სტრუქტურებში მომხდარი ცვლილებების ანალიზი.
ისტ. XII.4. მოსწავლეს
შეუძლია პოლიტიკური ისტორიის საკითხების
კვლევა. მსოფლიო ისტორიულ
პროცესში საქართველოს ადგილის განსაზღვრა.
ისტ. XII.5. მოსწავლეს
შეუძლია XXIX და XX საუკუნეებში სოციალური სტრუქტურების ურთიერთმიმართების
კვლევა
ისტ. XII.6. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა საზოგადოების ცნობიერებაზე ახალი
და უახლესი ისტორიის პერიოდში ჩამოყალიბებული სოც. სტრუქტურების გავლენის
შესახებ.
ისტ. XII.7. მოსწავლეს
შეუძლია მსჯელობა რელიგიის
მნიშვნელობაზე, XIX და XX სს. -ში
მსოფლიოსა და საქართველოზე მისი გავლენის შეფასება.
ისტ. XII.8. მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასხვა კულტურების
ურთიერთობის კვლევა
ისტ. XII.1. მოსწავლეს შეუძლია
XIX და XX საუკუნეებში მსოფლიოსა და საქ-ში
მომხდარი მნიშვნელოვანიეკონომიკური
ცვლილებების ანალიზი
ისტ. XII.3. მოსწავლეს შეუძლია
XIX და XX საუ-ში მმართველობით
სტრუქტურებში მომხდარი ცვლილებების ანალიზი.
ისტ. XII.4. მოსწავლეს შეუძლია პოლიტიკური ისტორიის საკითხების კვლევა. მსოფლიო ისტორიულ პროცესში საქართველოს
ადგილის განსაზღვრა.
ისტ. XII.5. მოსწავლეს შეუძლია
XXIX და XX საუკუნეებში სოციალური სტრუქტურების ურთიერთმიმართების
კვლევა
ისტ. XII.6. მოსწავლეს
შეუძლია მსჯელობა საზოგადოების
ცნობიერებაზე ახალი და უახლესი ისტორიის პერიოდში ჩამოყალიბებული სოც.
სტრუქტურების გავლენის შესახებ.
ისტ. XII.7. მოსწავლეს
შეუძლია მსჯელობა რელიგიის
მნიშვნელობაზე, XIX და XX სს. -ში
მსოფლიოსა და საქართველოზე მისი გავლენის შეფასება.
ისტ. XII.8. მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასხვა კულტურების
ურთიერთობის კვლევა
|
21
20
6
8
3
2
|
|
-სახელმძღვა
ნელო
-რვეული
მსოფლიო
პოლიტიკ.
რუკა.
-ინტერნეტი;
Google.ge
Wikipedia.
com
-თაბახის
ფურცელი
ფლომასტ
-ერი
შეფასების
რუბრიკები
-სახელმძღვა
ნელო
-რვეული
საქარ-ოს
დემოკრატ.
რესპუბ.
რუკა.
-ინტერნეტი;
Google.ge
Wikipedia.
com
-თაბახის
ფურცელი
ფლომასტ
-ერი
-შეფასების
რუბრიკები
-სახელმძღვა
ნელო
-რვეული
საქარ-ოს
დემოკრატ.
რესპუბ.
რუკა.
-ინტერნეტი;
Google.ge
Wikipedia.
com
-თაბახის
ფურცელი
ფლომასტ
-ერი
-შეფასების
რუბრიკები
-სახელმძღვა
ნელო
-რვეული
საქარ-ოს
დემოკრატ.
რესპუბ.
რუკა.
-ინტერნეტი;
Google.ge
Wikipedia.
com
-თაბახის
ფურცელი
ფლომასტ
-ერი
-შეფასების
რუბრიკები
-სახელმძღვა
ნელო
-რვეული
მსოფლიო
პოლიტიკ.
რუკა.
-ინტერნეტი;
Google.ge
Wikipedia.
com
-თაბახის
ფურცელი
ფლომასტ
-ერი
-წებოვანი
ბარათები
შეფასების
რუბრიკები
|
-ასოციაც.
კავშირების
რუკა
-დროის
დიაგრამა
-ვენის
დიაგრამა
T სქემა
-დისკუსია
ღია და
დახურული
ტიპის
კითხვები
-მინი-
ლექცია
-დროის
დიაგრამა
-ვენის
დიაგრამა
-T სქემა
-3-2-1
სტრატეგია
-დისკუსია
ღია და დახურული
ტიპის კითხვები
-მინი-
ლექცია
-როლში ჩაყენება
-დროის
დიაგრამა
-ვენის
დიაგრამა
-T სქემა
-3-2-1
სტრატეგია
-დისკუსია
ღია და დახურული
ტიპის კითხვები
-მინი-
ლექცია
-როლში ჩაყენება
-დროის
დიაგრამა
-ვენის
დიაგრამა
-T სქემა
-3-2-1
სტრატეგია
-დისკუსია
ღია და დახურული
ტიპის კითხვები
-მინი-
ლექცია
-როლში ჩაყენება
დროის
დიაგრამა
-ვენის
დიაგრამა
-T სქემა
-3-2-1
სტრატეგია
-დისკუსია
ღია და დახურული
ტიპის კითხვები
-მინი-
ლექცია
-გონებრი
ვი იერიში
-როლში
ჩაყენება
|
ინდივიდ
უალური,
ჯგუფური
წყვილებში
ინდივიდ
უალური,
ჯგუფური
წყვილებში
ინდივიდ
უალური,
ჯგუფური
წყვილებში
ინდივიდ
უალური,
ჯგუფური
წყვილებში
ინდივიდ
უალური,
ჯგუფური
წყვილებში
|
მსჯელობს სახელმწიფოს მმართველობით სტრუქ–ში ცვლილებების
აუცილებლობის შესაძლო მიზეზებზე;
ირჩევს ერთ-ერთ სახელმწიფოს და აანალიზებს რომელიმე ეპოქაში მისი
გაერთიანების ან დაშლის განმაპირობებელ საგარეო და საშინაო ფაქტორებს
–თანაკლასელების ჯგუფთან ერთად ირჩევს პოლიტიკურ მოღვაწეს და
მსჯელობს მის მიერ არჩეული საგარეო თუ საშინაოპოლიტიკური კურსის შედეგებზე
მსჯელობს ტექნოლოგიური პროგრესის მნიშვნელობაზე ეკონომიკის
განვითარებისათვის;
–გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებას პიროვნების ქონებრივ და სოციალურ მდგომარეობას შორის
ურთიერთმიმართების შესახებ
–ირჩევს ერთ-ერთ რევოლუციას და წერს თემას მმართველობით და სოციალურ
სტრუქტურებში მისი წყალობით გამოწვეულ
ცვლილებებზე;
ჯგუფური დისკუსიისას მსჯელობს სეპარატიზმის შესახებ საქართველოსა და
მსოფლიოში და თანაკლასელებთან ერთად ქმნის ამპრობლემის გადაჭრის საკუთარ მოდელს.
ირჩევს მსოფლიოში განვითარებულ ერთ-ერთ მნიშვნელოვან ისტორიულ
მოვლენას და წერს თემას, თუ რა გავლენა მოახდინა მანსაქართველოზე;
ჯგუფური დისკუსიისას მსჯელობს სეპარატიზმის შესახებ საქართველოსა და
მსოფლიოში და თანაკლასელებთან ერთად ქმნის ამპრობლემის გადაჭრის საკუთარ მოდელს.
ირჩევს ერთ-ერთ ქვეყანას და ჯგუფური დისკუსიისას მსჯელობს ისტორიიულად
მის მმართველობით სტრუქტ-ში მომხდარი ცვლილებების შესახებ
ირჩევს მსოფლიოში განვითარებულ ერთ-ერთ მნიშვნელოვან ისტორიულ
მოვლენას და წერს თემას, თუ რა გავლენა მოახდინა მანსაქართველოზე
წერს თემას, რომელშიც მსჯელობს რომელიმე კონფლიქტის (ომის)
ეკონომიკურ წინაპირობებსა და შედეგებზე;
თანაკლასელების ჯგუფთან ერთად ირჩევს პოლიტიკურ მოღვაწეს და
მსჯელობს მის მიერ არჩეული საგარეო თუ საშინაო პოლიტიკური კურსის შედეგებზე
მსჯელობს სახელმწიფოს მმართველობით სტრუ–ში ცვლილებების
აუცილებლობის შესაძლო მიზეზებზე;
ირჩევს მსოფლიოში განვითარებულ ერთ-ერთ მნიშვნელოვან ისტორიულ
მოვლენას და წერს თემას, თუ რა გავლენა მოახდინა მან საქართველოზე;
–გამოყოფს თანამედროვე საქართველოს სახელმწიფო ინტერესებს და
მსჯელობს უახლოესი პერიოდის ქართველი პოლიტიკური
მოღვაწეების მიერ გადადგმული პოლიტიკური ნაბიჯების შესახებ;
ჯგუფური დისკუსიისას მსჯელობს სეპარატიზმის შესახებ საქართველოსა და
მსოფლიოში და თანაკლასელებთან ერთად ქმნის ამპრობლემის გადაჭრის საკუთარმოდელს.
–თანაკლასელების ჯგუფთან ერთად ირჩევს პოლიტიკურ მოღვაწეს და
მსჯელობს მის მიერ არჩეული საგარეო თუ საშინაო პოლიტიკური კურსის შედეგებზე
იცნობს ძირითად ეკონომიკურ თეორიებს და საუბრობს მათ მნიშვნელობაზე;
თანაკლასელების ჯგუფთან ერთად ირჩევს პოლიტიკურ მოღვაწეს და
მსჯელობს მის მიერ არჩეული საგარეო თუ საშინაოპოლიტიკური კურსის შედეგებზე
ირჩევს სხვადასხვა ქვეყნის ორი მოღვაწის პოლიტიკურ იდეებს, ადარებს მათ
და მსჯელობს, თუ რა გავლენა იქონიათითოეულმა მათგანმა მსოფლიოს ან რეგიონის პოლიტიკურ
განვითარებაზე;
ირჩევს ერთ-ერთ სახელმწიფოს და აანალიზებს რომელიმე ეპოქაში მისი
გაერთიანების ან დაშლის განმაპირობებელ საგარეო და საშინაო ფაქტორებს
ირჩევს მსოფლიოში განვითარებულ ერთ-ერთ მნიშვნელოვან ისტორიულ მოვლენას
და წერს თემას, თუ რა გავლენა მოახდინა მანსაქართველოზე;
ირჩევს ერთ-ერთ სახელმწიფოს და აანალიზებს რომელიმე ეპოქაში მისი
გაერთიანების ან დაშლის განმაპირობებელ საგარეო და საშინაო ფაქტორებს-წერს თემას, რომელშიც მსჯელობს რომელიმე
კონფლიქტის ეკონომიკურ წინაპირობებსა და შედეგებზე;
ირჩევს ერთ-ერთ სახელმწიფოს და აანალიზებს რომელიმე ეპოქაში მისი
გაერთიანების ან დაშლის განმაპირობებელ საგარეო და საშინაო ფაქტორებს
წერს თემას, რომელშიც მსჯელობს რომელიმე კონფლიქტის ეკონომიკურ
წინაპირობებსა და შედეგებზე;
-ირჩევს ერთ-ერთ სახელმწიფოს და აანალიზებს რომელიმე ეპოქაში მისი
გაერთიანების ან დაშლის განმაპირობებელ საგარეო და საშინაო ფაქტორებს
მსჯელობს სახელმწიფოს მმართ–ით სტრუ-ში ცვლილებებისაუცილებლობის შესაძლო მიზეზებზე
–საქართველოს მაგალითზე აანალიზებს პოლიტიკურ პარტიებისა და
სხვადასხვა სოციალურ ფენებს შორის ურთიერთმიმართებას;
ავლებს პარალელებს ევროპის ქვეყნებთან;
გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებას პიროვნების ქონებრივ და სოციალურ მდგომარეობას შორის
ურთიერთმიმართების შესახებ;
–წერს თემას, რომელშიც
საქართველოს ან რომელიმე სხვა ქვეყნის მაგალითზე იკვლევს ქვეყნის კულტურულ
ცხოვრებაში
სახელმწიფოს ჩარევის პრობლემას.
ჩამოთვლის ახალი და უახლესი ისტორიის პერიოდში ჩამოყალიბებულ
სოციალურ სტრუქტურებს. მსჯელობს მათ
შორის
არსებული მსგვსებებისა და განსხვავებების შესახებ
–გამოყოფს თანამედროვე საქართველოს სახელმწიფო ინტერესებს და
მსჯელობს უახლოესი პერიოდის ქართველი პოლიტიკური
მოღვაწეების მიერ გადადგმული პოლიტიკური ნაბიჯების შესახე
მსჯელობს რელიგიის, როგორც იდენტობის ერთ-ერთ საშუალების,
მნიშვნელობაზე თანამედროვე მსოფლიოში
მსჯელობს სახელმწიფოს მმართველობით სტრუქტურებში ცვლილებების
აუცილებლობის შესაძლო მიზეზებზე;
–მსჯელობს XIX და XX საუკუნეების მსოფლიო კულტურის ძირითად
ტენდენციებზე
ჯგუფური მუშაობისას ადარებს სახელმწიფო მოწყობის განსხვავებულ
სისტემებს (უნიტარული, ფედერაციული,
კონფედერაციული), იძლევა საკუთარ შეფასებას თითოეული მათგანის
ნეგატიური და პოზიტიური მხარეების შესახებ;
მსჯელობს, თუ რომელი სისტემა იქნებოდა საუკეთესო თანამედროვე საქარ
|
|
თემატური
გეგმა პარალელურ კლასებში თანხვედრაშია საათობრივ ბადესთან,
არ საჭიროებს სარეზერვო პერიოდს და მოიცავს 2 შემაჯამებელ დავალებას შემდეგი
გრაფიკის მიხედვით:
N
|
XII
|
XII
|
1
|
25.11.2016
|
25.11.2016
|
2
|
21.02.2016
|
21.02.2016
|
No comments:
Post a Comment