Friday, October 5, 2018

თემა
მიზანი და მისაღწევი შედეგები
საათების
რაოდენო
ბა    
რიცხვი
რესურსი
აქტივობის
ფორმები
სასწავლო
მეთოდები
მოსწავლ.
ორგანიზ.
ფორმები
შეფასება
შენიშვნა
1





2











3








4



5



6



7


8


9




10






11

12

13


14


15


16


17








18

19



20


21





22



23



24




25







26



27




28

29

30


31






32







33






34



35






36



37






38


39





40






41





42





43



44

45




46








47




48



49


50



51



52
























53







54




55






56












safr
angeTi `respublikidan imperiamde (1800-1804)
 



napoleonis omebi da venis kongresi*










industrializacia da socialuri sakiTxi. cvlilebebi dasavlur sazogadoebaSi
  




revoluciebis xana evropaSi.
monarqiis restav racia da 1830 wlis revolucia safrangeTSi
    
1848-49 wlebis revoluciebi
evropaSi
    
saqarTvelos samefoebis dapyroba ruseTis mier. ajanyebebi carizmis winaaRmdeg
  
rusuli mmarTveloba saqarTveloSi. 1832 wlis SeTqmuleba
  
`aRmosavleTis sakiTxi~ XIX
saukuneSi
ruseT-sparseTis, ruseT-osmaleTis omebi da saqarTvelo

erovnulganmaTavisuflebeli moZraobebis xasiaTi XIX saukunis msoflioSi. Tergdaleulebis brZola mefis ruseTis
winaaRmdeg
  

italiis gaerTianeba   
germaniis gaerTianeba   
safrangeTis mesame respublika     



samoqalaqo omi aSS-Si     
aleqsandre meoris reformebi ruseTis imperiaSi
  
axali politikuri ideebi da ideologiuri brZola saqarTveloSi
    
imperializmi da koloniuri politika


I  Semajamebeli dav.
    






pirveli msoflio omis wanamZRvrebi  

saomari moqmedebebi pirveli msoflio omis periodSi
revoluciebi ruseTSi. brestis zavi
da saqarTvelos sakiTxi
    
saqarTvelos demokratiuli respublika
    


didi saxelmwifoebis politika
kavkasiaSi. saqarTvelos demokratiuli respublikis brZola saerTaSoriso aRiarebisaTvis
brestis zavidan moskovisa da yarsis xelSekrulebebamde
saqarTvelos aneqsia bolSevikuri
ruseTis mier
    


pirveli msoflio omis dasasruli.
parizis konferencia (saqarTvelos
sakiTxi). omis Sedegebi. msoflios
axali politikuri ruka

sabWoTa totalitarizmi – stalinizmi
      


msoflio ekonomikuri krizisi da
misi daZlevis amerikuli gza
      


hitleris mmarTveloba germaniaSi         
italiuri faSizmi         
frankos reJimi         


iaponia meore msoflio omis win    








saerTaSoriso viTareba II msoflio omis win







meore msoflio omis dasawyisi – sabWoTa kavSiri meore msoflio omSi, qarTvelebi meore msoflio omSi*


meore msoflio omis msvleloba da
Sedegebi. niurnbergis procesi
saerTaSoriso humanitaruli
samarTlis safuZvlebi


შემაჯამებელი დავალება



`civi omis~ dasawyisi. msoflios or banakad dayofa. nato da varSavis paqti*
  
saerTaSoriso urTierTobebi XX
s-is 50-iani wlebis meore naxevarsa
da 60-ian wlebSi. karibis krizisi.
omi vietnamSi
saerTaSoriso urTierTobebi XX
s-is 70-ian wlebSi
saerTaSoriso urTierTobebi XX
s-is 80-ian wlebSi. `Zalismieri politikidan~ ganiaraRebisken

gaerTianebuli erebis organizacia – gaero






evropis integracia   






msoflio koloniuri sistemis daSla. dekolonizacia
 




mesame samyaro      



saqarTvelo XX s-is 20-ian wlebSi   

politikuri represiebis xana saqarTveloSi
  


saqarTvelos politikuri da socialur-ekonomikuri ganviTareba
sabWoTa periodSi
     



saqarTvelos sazogadoeba da kultura XX saukunis pirvel naxevarSi
 

erovnuli kultura da erovnuli moZraoba XX s-is 50-ian-80-ian
wleb Si
  
perestroika. sabWoTa kavSiris daSla
   
socialisturi banakis daSla       


saqarTvelos damoukideblobis
gamocxadeba da samoqalaqo omi
   
saSinao viTareba da sagareo urTierTobebi saqarTvelos damoukideblobis periodSi. `vardebis
revolucia~
   





















azerbaijani da somxeTi      






Tanamedrove TurqeTis Seqmna        
iranis islamuri respublika        

dasavleTis industriuli sazogadoebis ganviTareba da kultura XX saukuneSi
    

sazogadoebrivi moZraobebi
dasavleTis qveynebSi XX s-is 60-70-
ian wlebSi

























ისტ. XII.1. მოსწავლეს შეუძლია  XIX  და  XX საუკუნეებში მსოფლიოსა და საქ-ში მომხდარი   მნიშვნელოვანი ეკონომ.ცვლილებების ანალიზი.
ისტ. XII. 2. მოსწავლეს შეუძლია  ეკონომიკის განვითარებისათვის      რესურსების მნიშვნელობის ანალიზი.
ისტ. XII.3. მოსწავლეს შეუძლია   XIX  და XX საუ-ში მმართველობით სტრუქტურებში მომხდარი ცვლილებების ანალიზი
ისტ. XII.4. მოსწავლეს შეუძლია პოლიტიკური ისტორიის საკითხების       კვლევა.    მსოფლიო ისტორიულ პროცესში საქართველოს ადგილის განსაზღვრა.
ისტ. XII.5. მოსწავლეს შეუძლია     XXIX   და XX საუკუნეებში    სოციალური სტრუქტურების ურთიერთმიმართების კვლევა.
ისტ. XII.6.   მოსწავლეს შეუძლია   მსჯელობა საზოგა. ცნობიერებაზე ახალი და უახლესი ისტორიის პერიოდში ჩამოყალიბებულისოც.სტრუქტურების გავლენის შესახებ.


























ისტ. XII.1. მოსწავლეს შეუძლია  XIX  და  XX საუკუნეებში მსოფლიოსა და საქ-ში მომხდარი   მნიშვნელოვანიეკონომიკური ცვლილებების ანალიზი
ისტ. XII. 2. მოსწავლეს შეუძლია  ეკონომიკის განვითარებისათვის      რესურსების მნიშვნელობის ანალიზი.
ისტ. XII.3. მოსწავლეს შეუძლია   XIX  და XX საუ-ში მმართველობით სტრუქტურებში მომხდარი ცვლილებების ანალიზი.
ისტ. XII.4. მოსწავლეს შეუძლია პოლიტიკური ისტორიის საკითხების       კვლევა.    მსოფლიო ისტორიულ პროცესში საქართველოს ადგილის განსაზღვრა.
ისტ. XII.5. მოსწავლეს შეუძლია     XXIX   და XX საუკუნეებში    სოციალური სტრუქტურების ურთიერთმიმართების კვლევა
ისტ. XII.6.   მოსწავლეს შეუძლია   მსჯელობა საზოგადოების ცნობიერებაზე ახალი და უახლესი ისტორიის პერიოდში ჩამოყალიბებული სოც. სტრუქტურების გავლენის შესახებ.
ისტ. XII.7.  მოსწავლეს  შეუძლია   მსჯელობა  რელიგიის  მნიშვნელობაზე, XIX   და XX  სს. -ში   მსოფლიოსა  და  საქართველოზე  მისი გავლენის შეფასება.
ისტ. XII.8. მოსწავლეს შეუძლია   სხვადასხვა კულტურების ურთიერთობის კვლევა




















ისტ. XII.1. მოსწავლეს შეუძლია  XIX  და  XX საუკუნეებში მსოფლიოსა და საქ-ში მომხდარი   მნიშვნელოვანიეკონომიკური ცვლილებების ანალიზი
ისტ. XII. 2. მოსწავლეს შეუძლია  ეკონომიკის განვითარებისათვის      რესურსების მნიშვნელობის ანალიზი.
ისტ. XII.3. მოსწავლეს შეუძლია   XIX  და XX საუ-ში მმართველობით სტრუქტურებში მომხდარი ცვლილებების ანალიზი.
ისტ. XII.4. მოსწავლეს შეუძლია პოლიტიკური ისტორიის საკითხების       კვლევა.    მსოფლიო ისტორიულ პროცესში საქართველოს ადგილის განსაზღვრა.
ისტ. XII.5. მოსწავლეს შეუძლია     XXIX   და XX საუკუნეებში    სოციალური სტრუქტურების ურთიერთმიმართების კვლევა
ისტ. XII.8. მოსწავლეს შეუძლია   სხვადასხვა კულტურების ურთიერთობის კვლევა





ისტ. XII.1. მოსწავლეს შეუძლია  XIX  და  XX საუკუნეებში მსოფლიოსა და საქ-ში მომხდარი   მნიშვნელოვანიეკონომიკური ცვლილებების ანალიზი
ისტ. XII. 2. მოსწავლეს შეუძლია  ეკონომიკის განვითარებისათვის      რესურსების მნიშვნელობის ანალიზი.
ისტ. XII.3. მოსწავლეს შეუძლია   XIX  და XX საუ-ში მმართველობით სტრუქტურებში მომხდარი ცვლილებების ანალიზი.
ისტ. XII.4. მოსწავლეს შეუძლია პოლიტიკური ისტორიის საკითხების       კვლევა.    მსოფლიო ისტორიულ პროცესში საქართველოს ადგილის განსაზღვრა.
ისტ. XII.5. მოსწავლეს შეუძლია     XXIX   და XX საუკუნეებში    სოციალური სტრუქტურების ურთიერთმიმართების კვლევა
ისტ. XII.6.   მოსწავლეს შეუძლია   მსჯელობა საზოგადოების ცნობიერებაზე ახალი და უახლესი ისტორიის პერიოდში ჩამოყალიბებული სოც. სტრუქტურების გავლენის შესახებ.
ისტ. XII.7.  მოსწავლეს  შეუძლია   მსჯელობა  რელიგიის  მნიშვნელობაზე, XIX   და XX  სს. -ში   მსოფლიოსა  და  საქართველოზე  მისი გავლენის შეფასება.
ისტ. XII.8. მოსწავლეს შეუძლია   სხვადასხვა კულტურების ურთიერთობის კვლევა


ისტ. XII.1. მოსწავლეს შეუძლია  XIX  და  XX საუკუნეებში მსოფლიოსა და საქ-ში მომხდარი   მნიშვნელოვანიეკონომიკური ცვლილებების ანალიზი
ისტ. XII.3. მოსწავლეს შეუძლია   XIX  და XX საუ-ში მმართველობით სტრუქტურებში მომხდარი ცვლილებების ანალიზი.
ისტ. XII.4. მოსწავლეს შეუძლია პოლიტიკური ისტორიის საკითხების       კვლევა.    მსოფლიო ისტორიულ პროცესში საქართველოს ადგილის განსაზღვრა.
ისტ. XII.5. მოსწავლეს შეუძლია     XXIX   და XX საუკუნეებში    სოციალური სტრუქტურების ურთიერთმიმართების კვლევა
ისტ. XII.6.   მოსწავლეს შეუძლია   მსჯელობა საზოგადოების ცნობიერებაზე ახალი და უახლესი ისტორიის პერიოდში ჩამოყალიბებული სოც. სტრუქტურების გავლენის შესახებ.
ისტ. XII.7.  მოსწავლეს  შეუძლია   მსჯელობა  რელიგიის  მნიშვნელობაზე, XIX   და XX  სს. -ში   მსოფლიოსა  და  საქართველოზე  მისი გავლენის შეფასება.
ისტ. XII.8. მოსწავლეს შეუძლია   სხვადასხვა კულტურების ურთიერთობის კვლევა

   21






































































20

































  









































       6







































      8








































 








     3







   2
































-სახელმძღვა
ნელო

-რვეული

მსოფლიო
პოლიტიკ.
რუკა.

-ინტერნეტი;
Google.ge
Wikipedia.
com

-თაბახის
ფურცელი

ფლომასტ
-ერი

შეფასების
რუბრიკები









































































-სახელმძღვა
ნელო

-რვეული

საქარ-ოს
დემოკრატ.
რესპუბ.
რუკა.

-ინტერნეტი;
Google.ge
Wikipedia.
com

-თაბახის
ფურცელი

ფლომასტ
-ერი

-შეფასების
რუბრიკები













































































-სახელმძღვა
ნელო

-რვეული

საქარ-ოს
დემოკრატ.
რესპუბ.
რუკა.

-ინტერნეტი;
Google.ge
Wikipedia.
com

-თაბახის
ფურცელი

ფლომასტ
-ერი

-შეფასების
რუბრიკები





























-სახელმძღვა
ნელო

-რვეული

საქარ-ოს
დემოკრატ.
რესპუბ.
რუკა.

-ინტერნეტი;
Google.ge
Wikipedia.
com

-თაბახის
ფურცელი

ფლომასტ
-ერი

-შეფასების
რუბრიკები












































-სახელმძღვა
ნელო

-რვეული

მსოფლიო
პოლიტიკ.
რუკა.

-ინტერნეტი;
Google.ge
Wikipedia.
com

-თაბახის
ფურცელი

ფლომასტ
-ერი

-წებოვანი
ბარათები

შეფასების
რუბრიკები



































-ასოციაც.
კავშირების
რუკა

-დროის
დიაგრამა

-ვენის
დიაგრამა

T სქემა


-დისკუსია

ღია და დახურული
ტიპის კითხვები

-მინი-
ლექცია









































































-დროის
დიაგრამა

-ვენის
დიაგრამა

-T სქემა

-3-2-1
სტრატეგია

-დისკუსია

ღია და დახურული
ტიპის კითხვები

-მინი-
ლექცია


-როლში ჩაყენება














































































-დროის
დიაგრამა

-ვენის
დიაგრამა

-T სქემა

-3-2-1
სტრატეგია

-დისკუსია

ღია და დახურული
ტიპის კითხვები

-მინი-
ლექცია


-როლში ჩაყენება






























-დროის
დიაგრამა

-ვენის
დიაგრამა

-T სქემა

-3-2-1
სტრატეგია

-დისკუსია

ღია და დახურული
ტიპის კითხვები

-მინი-
ლექცია


-როლში ჩაყენება












































დროის
დიაგრამა

-ვენის
დიაგრამა

-T სქემა

-3-2-1
სტრატეგია

-დისკუსია

ღია და დახურული
ტიპის კითხვები

-მინი-
ლექცია

-გონებრი
ვი იერიში

-როლში
ჩაყენება








































ინდივიდ
უალური,

ჯგუფური

წყვილებში


























































































ინდივიდ
უალური,

ჯგუფური


წყვილებში




























































































ინდივიდ
უალური,

ჯგუფური


წყვილებში















































ინდივიდ
უალური,

ჯგუფური


წყვილებში


























































ინდივიდ
უალური,

ჯგუფური

წყვილებში



















































მსჯელობს სახელმწიფოს მმართველობით სტრუქ–ში ცვლილებების აუცილებლობის შესაძლო მიზეზებზე;


ირჩევს ერთ-ერთ სახელმწიფოს და აანალიზებს რომელიმე ეპოქაში მისი გაერთიანების ან დაშლის განმაპირობებელ საგარეო და საშინაო ფაქტორებს
–თანაკლასელების ჯგუფთან ერთად ირჩევს პოლიტიკურ მოღვაწეს და მსჯელობს მის მიერ არჩეული საგარეო თუ საშინაოპოლიტიკური კურსის შედეგებზე


მსჯელობს ტექნოლოგიური პროგრესის მნიშვნელობაზე ეკონომიკის განვითარებისათვის;

–გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებას პიროვნების ქონებრივ და    სოციალურ მდგომარეობას შორის ურთიერთმიმართების შესახებ

–ირჩევს ერთ-ერთ რევოლუციას და წერს თემას მმართველობით და სოციალურ სტრუქტურებში მისი წყალობით გამოწვეულ
ცვლილებებზე;



ჯგუფური დისკუსიისას მსჯელობს სეპარატიზმის შესახებ საქართველოსა და მსოფლიოში და თანაკლასელებთან ერთად ქმნის ამპრობლემის გადაჭრის საკუთარ მოდელს.

ირჩევს მსოფლიოში განვითარებულ ერთ-ერთ მნიშვნელოვან ისტორიულ მოვლენას და წერს თემას, თუ რა გავლენა მოახდინა მანსაქართველოზე;

ჯგუფური დისკუსიისას მსჯელობს სეპარატიზმის შესახებ საქართველოსა და მსოფლიოში და თანაკლასელებთან ერთად ქმნის ამპრობლემის გადაჭრის საკუთარ მოდელს.

ირჩევს ერთ-ერთ ქვეყანას და ჯგუფური დისკუსიისას მსჯელობს ისტორიიულად მის მმართველობით სტრუქტ-ში მომხდარი ცვლილებების შესახებ
ირჩევს მსოფლიოში განვითარებულ ერთ-ერთ მნიშვნელოვან ისტორიულ მოვლენას და წერს თემას, თუ რა გავლენა მოახდინა მანსაქართველოზე


წერს თემას, რომელშიც მსჯელობს რომელიმე კონფლიქტის (ომის) ეკონომიკურ წინაპირობებსა და შედეგებზე;
თანაკლასელების ჯგუფთან ერთად ირჩევს პოლიტიკურ მოღვაწეს და მსჯელობს მის მიერ არჩეული საგარეო თუ საშინაო პოლიტიკური კურსის შედეგებზე



მსჯელობს სახელმწიფოს მმართველობით სტრუ–ში ცვლილებების აუცილებლობის შესაძლო მიზეზებზე;


ირჩევს მსოფლიოში განვითარებულ ერთ-ერთ მნიშვნელოვან ისტორიულ მოვლენას და წერს თემას, თუ რა გავლენა მოახდინა მან საქართველოზე;


–გამოყოფს თანამედროვე საქართველოს სახელმწიფო ინტერესებს და მსჯელობს უახლოესი პერიოდის ქართველი პოლიტიკური
მოღვაწეების მიერ გადადგმული პოლიტიკური ნაბიჯების შესახებ;


ჯგუფური დისკუსიისას მსჯელობს სეპარატიზმის შესახებ საქართველოსა და მსოფლიოში და თანაკლასელებთან ერთად ქმნის ამპრობლემის გადაჭრის საკუთარმოდელს.


–თანაკლასელების ჯგუფთან ერთად ირჩევს პოლიტიკურ მოღვაწეს და მსჯელობს მის მიერ არჩეული საგარეო თუ საშინაო პოლიტიკური კურსის შედეგებზე


იცნობს ძირითად ეკონომიკურ თეორიებს და საუბრობს მათ  მნიშვნელობაზე;

თანაკლასელების ჯგუფთან ერთად ირჩევს პოლიტიკურ მოღვაწეს და მსჯელობს მის მიერ არჩეული საგარეო თუ საშინაოპოლიტიკური კურსის შედეგებზე

ირჩევს    სხვადასხვა ქვეყნის  ორი მოღვაწის პოლიტიკურ იდეებს, ადარებს მათ და მსჯელობს, თუ რა გავლენა იქონიათითოეულმა მათგანმა    მსოფლიოს ან რეგიონის პოლიტიკურ განვითარებაზე;


ირჩევს ერთ-ერთ სახელმწიფოს და აანალიზებს რომელიმე ეპოქაში მისი გაერთიანების ან დაშლის განმაპირობებელ საგარეო და საშინაო ფაქტორებს


ირჩევს მსოფლიოში განვითარებულ ერთ-ერთ მნიშვნელოვან ისტორიულ მოვლენას და წერს თემას, თუ რა გავლენა მოახდინა მანსაქართველოზე;


ირჩევს ერთ-ერთ სახელმწიფოს და აანალიზებს რომელიმე ეპოქაში მისი გაერთიანების ან დაშლის განმაპირობებელ საგარეო და საშინაო ფაქტორებს-წერს თემას, რომელშიც მსჯელობს რომელიმე კონფლიქტის ეკონომიკურ წინაპირობებსა და შედეგებზე;








ირჩევს ერთ-ერთ სახელმწიფოს და აანალიზებს რომელიმე ეპოქაში მისი გაერთიანების ან დაშლის განმაპირობებელ საგარეო და საშინაო ფაქტორებს



წერს თემას, რომელშიც მსჯელობს რომელიმე კონფლიქტის ეკონომიკურ წინაპირობებსა და შედეგებზე;

-ირჩევს ერთ-ერთ სახელმწიფოს და აანალიზებს რომელიმე ეპოქაში მისი გაერთიანების ან დაშლის განმაპირობებელ საგარეო და საშინაო ფაქტორებს


მსჯელობს სახელმწიფოს მმართ–ით სტრუ-ში ცვლილებებისაუცილებლობის შესაძლო მიზეზებზე
–საქართველოს მაგალითზე აანალიზებს პოლიტიკურ პარტიებისა და სხვადასხვა სოციალურ ფენებს შორის ურთიერთმიმართებას;
ავლებს პარალელებს ევროპის ქვეყნებთან;


გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებას პიროვნების ქონებრივ და    სოციალურ მდგომარეობას შორის ურთიერთმიმართების შესახებ;


–წერს თემას,  რომელშიც საქართველოს ან რომელიმე სხვა ქვეყნის მაგალითზე იკვლევს ქვეყნის კულტურულ ცხოვრებაში
სახელმწიფოს ჩარევის პრობლემას.




ჩამოთვლის ახალი და უახლესი ისტორიის პერიოდში ჩამოყალიბებულ სოციალურ სტრუქტურებს.  მსჯელობს მათ შორის
არსებული მსგვსებებისა და განსხვავებების შესახებ






–გამოყოფს თანამედროვე საქართველოს სახელმწიფო ინტერესებს და მსჯელობს უახლოესი პერიოდის ქართველი პოლიტიკური
მოღვაწეების მიერ გადადგმული პოლიტიკური ნაბიჯების შესახე

მსჯელობს რელიგიის, როგორც იდენტობის ერთ-ერთ საშუალების, მნიშვნელობაზე თანამედროვე მსოფლიოში


მსჯელობს სახელმწიფოს მმართველობით სტრუქტურებში ცვლილებების აუცილებლობის შესაძლო მიზეზებზე;

–მსჯელობს XIX და XX საუკუნეების მსოფლიო კულტურის ძირითად ტენდენციებზე



ჯგუფური მუშაობისას ადარებს სახელმწიფო მოწყობის განსხვავებულ სისტემებს (უნიტარული,  ფედერაციული,
კონფედერაციული), იძლევა საკუთარ შეფასებას თითოეული მათგანის ნეგატიური და პოზიტიური მხარეების შესახებ;
მსჯელობს, თუ რომელი სისტემა იქნებოდა საუკეთესო თანამედროვე საქარ

































თემატური გეგმა პარალელურ კლასებში თანხვედრაშია საათობრივ ბადესთან, არ საჭიროებს სარეზერვო პერიოდს და მოიცავს 2 შემაჯამებელ დავალებას შემდეგი გრაფიკის მიხედვით:



N
XII
XII
1
25.11.2016
25.11.2016
2
21.02.2016
21.02.2016

No comments:

Post a Comment