|
თემა
|
მიზანი
და მისაღწევი
შედეგები
|
საათების
რაოდენობა
|
კლასი
|
რესურსები
|
აქტივობის ფორმები,
სასწავლო მეთოდები
|
მოსწავლეთა
ორგანიზების
ფორმები
|
შეფასება
|
შენიშვნა
|
|
|
თავი 1. რა არის
ისტორია
1. როგორ გავიგოთ ჩვენი წარსულის შესახებ.
დრო და სივრცე
2. ადამიანის წარმოშობა,
პირველყოფილი სამყარო
|
ისტ.VII.1. მოსწავლეს
შეუძლია დააკავშიროს ფაქტები და მოვლენები შესაბამის ისტორიულ ეპოქებთან.
ისტ.VII.5. მოსწავლეს
შეუძლია ახსნას, თუ რა გავლენას ახდენს ბუნებრივი პირობები დასახლების ტიპებზე, საზოგადოების
ტრადიციებსა
და მეურნეობის განვითარებაზე
ისტ.VII.8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა წესი, ნორმა, კანონი და ტრადიცია განასხვაოს ამა თუ იმ ისტორიული ეპოქისადმი მათი
კუთვნილების მიხედვით.
|
2 სთ.
|
|
|
ძირითადი და დამხმარე სახელმძGვანელოები, ტექსტი, წყაროები,ბარათები, ცარცი.
|
მინი ლექცია წყაროების ანალიზი, ტექსტის გარჩევა დახურული და ღია ტიპის შეკითხვები
|
საერთო-საკლასო,ინდივიდუალური
|
აკავშირებს ფაქტებს ისტორიულ ეპოქებთან,განსაზღვრავს ისტორიულ ტრადიციებს და წესებს ეპოქასთან.
|
|
|
თავი 2. ძვ.აღმოსავლეთის ცივილიზაციები
3. ნილოსის აუზი – ძველი ეგვიპტე
4. შუამდინარეთი
5. ხუანხეს აუზი – ძველი
ჩინეთი
6. ინდის აუზი – ძველი
ინდოეთი
7. ხეთების სამეფო
8. ფინიკია. იუდეა და ისრაელი
9. მიდია და სპარსეთი
10. კრეტა-მიკენი (არგონავტების ლაშქრობა,
ტროას ომი)
|
ისტ.VII.1. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს
ფაქტები და მოვლენები შესაბამის ისტორიულ ეპოქებთან.
ისტ.VII. 2. მოსწავლეს შეუძლია
განსაზღვროს სხვადასხვა ქვეყნის, ისტორიულ-ეთნოგრაფიული მხარისა და გეოგრაფიული ობიექტის
მდებარეობა რუკაზე.
ისტ.VII.3. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს
და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში არსებული სახელმწიფოს
მმართველობის ფორმები.
ისტ. VII 4. მოსწავლეს შეუძლია
იმსჯელოს პოლიტიკური მოღვაწის მნიშვნელობაზე ქვეყნის ისტორიაში.
ისტ.VII.5. მოსწავლეს შეუძლია ახსნას,
თუ რა გავლენას ახდენს ბუნებრივი პირობები დასახლების ტიპებზე, საზოგადოების ტრადიციებსა
და მეურნეობის განვითარებაზე
ისტ.VII.6. მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო
ისტორიულ პროცესებზე მსჯელობისას ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობის გააზრება.
ისტ.VII.7. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს
და ერთმანეთს შეადაროს სხვადასხვა სოციალური ფენის სტრუქტურა და მათი
წარმომადგენლები.
ისტ.VII.8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
წესი, ნორმა, კანონი და ტრადიცია განასხვაოს ამა თუ იმ ისტორიული ეპოქისადმი მათი
კუთვნილების მიხედვით.
ისტ.VII.9. მოსწავლეს შეუძლია გაიაზროს
რელიგიის მნიშვნელობა საზოგადოების ცხოვრებასა და მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში.
ისტ.VII.10. მოსწავლეს შეუძლია
მსჯელობა კულტურის შემადგენელ ნაწილებზე.
|
8სთ
|
|
ძირითადი და დამხმარე სახელმძGვანელოები, ტექსტი, წყაროები,ბარათები, ცარცი.
|
მინი ლექცია წყაროების ანალიზი, ტექსტის გარჩევა დახურული და ღია ტიპის შეკითხვები
|
ჯგუფური,საერთო საკლასო,ინდივიდუალური
|
აკავშირებს,განსაზგვრავს ობიექტებს რუკაზე,ადარებს,მსჯელობს,ანსხვავებს,აანალიზებს
რელიგიის მნიშვნელობას საზოგადოებაში
|
|
||||
|
თავი 3. ბერძნული და რომაული ცივილიზაციები
11. სპარტა - უგალავნო
პოლისი.
ათენი - დემოკრატიის
სამშობლო
12.ალექსანდრე მაკედონელი
13.რომი მეფეებისა და რესპუბლიკის ხანაში
14. რომის იმპერია: ოქტავიანეს რეფორმები და რომაული კულტურის `ოქროს
ხანა~ ტრაიანე, მარკუს ავრელიუსი;
დიოკლეტიანეს რეფორმები
|
ისტ.VII.1. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს
ფაქტები და მოვლენები შესაბამის ისტორიულ ეპოქებთან.
ისტ.VII. 2. მოსწავლეს შეუძლია
განსაზღვროს სხვადასხვა ქვეყნის, ისტორიულ-ეთნოგრაფიული მხარისა და გეოგრაფიული ობიექტის
მდებარეობა რუკაზე.
ისტ.VII.3. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს
და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში არსებული სახელმწიფოს
მმართველობის ფორმები.
ისტ. VII 4. მოსწავლეს შეუძლია
იმსჯელოს პოლიტიკური მოღვაწის მნიშვნელობაზე ქვეყნის ისტორიაში.
ისტ.VII.5. მოსწავლეს შეუძლია ახსნას,
თუ რა გავლენას ახდენს ბუნებრივი პირობები დასახლების ტიპებზე, საზოგადოების ტრადიციებსა
და მეურნეობის განვითარებაზე
ისტ.VII.6. მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო
ისტორიულ პროცესებზე მსჯელობისას ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობის გააზრება.
ისტ.VII.7. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს
და ერთმანეთს შეადაროს სხვადასხვა სოციალური ფენის სტრუქტურა და მათი
წარმომადგენლები.
ისტ.VII.8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
წესი, ნორმა, კანონი და ტრადიცია განასხვაოს ამა თუ იმ ისტორიული ეპოქისადმი მათი
კუთვნილების მიხედვით.
ისტ.VII.9. მოსწავლეს შეუძლია გაიაზროს
რელიგიის მნიშვნელობა საზოგადოების ცხოვრებასა და მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში.
ისტ.VII.10. მოსწავლეს შეუძლია
მსჯელობა კულტურის შემადგენელ ნაწილებზე.
|
6 სთ
|
|
ძირითადი და დამხმარე სახელმძGვანელოები, ტექსტი, წყაროები,ბარათები, ცარცი.
|
მინი ლექცია დისკუსია, წყაროების ანალიზი, ტექსტის გარჩევა დახურული და
ღია ტიპის შეკითხვები
გონებრივი იერიში,ვენის დიაგრამ,ვ.მ.ვ.დროის დიაგრამა კ.ნ.ს.
|
ინდინიდულაური, წყვილები,ჯგუფური,( საერთო-საკლასო)
|
აკავშირებს, ადარებს, კიტხულობს რუკას და განსაზვრავს ისტორიულ მოვლენებს მასზე,მსჯელობს,ადარებს, ანსხვავებს
მოვლენებს.
|
|
||||
შემაჯამებელი 1
|
|
1 სთ
|
|
|
|
|
|
|
|||||
თავი 4. შ
უ ა ს ა უ კ უ ნ ე ე ბ ი
|
თავი 4
შუა
საუკუნეები
15. კონსტანტინე
დიდის
რეფორმები
რომის
იმპერიის
გადასარჩენად
16. ხალხთა
დიდი
გადასახლება
17. რომის
იმპერიის
დაცემა
და
ბარბაროსული
სამეფოები
ევროპის
ტერიტორიაზე
18. სასანიანთა
ირანი
19.
`ბიზანტიის
იმპერიის
ოქროს
ხანა~
-
რომის
ერთიანობის
აღდგენის
მცდელობა,
აღმშენებლობა,
პროკოპი
კესარიელის
ორი
ისტორია
20.მეროვინგების
ფრანკთა
სამეფო,
`სალიკური
სამართალი~,
კარლოს
მარტელი
და
მისი
რეფორმები
21.კაროლინგების
ფრანკთაA
სამეფო
22.`კაროლინგური
რენესანსი~
23.მუჰამადი
და
ისლამი
24.ომაიანთა
და
აბასიანთა
სახალიფოები
25.ნორმანები
და
სკანდინავიური
ეპოსი.
ნორმანები
დასავლეთ
ევროპასადატლანტის
ოკეანეში
26.ანგლო-საქსების მიერ ბრიტანეთის
დაპყრობა
27.დანიელები
(ნორმანები)
ინგლისში
28.სლავები
29.ვარიაგები
და
კიევის
რუსეთი.
ვარიაგები
და
საქართველო.
30.საღვთო
რომის
იმპერია
31.`ილ დე ფრანსი~, კაპეტინგები
საფრანგეთში
32.არაბული
ესპანეთი
33.უილიამ
დამპყრობელი
ინგლისში
34.საშინელი
სამსჯავროს
წიგნი
.გერმანია შტაუფენების
დინასტიის
მმართველობისას
35.ბიზანტია
და
სელჩუკები
Semajamebeli davaleba@2
36.ჯვაროსნული
ლაშქრობები
(I პერიოდი)
37.ჯვაროსნული
ლაშქრობები
(II პერიოდი)
38.მონღოლები
39.ოსმალები ახლო აღმოსავლეთში
40,ბიზანტია რესტარავრაციიდან
კინსტანტინოპოლის დაეცმამდე
41,კოლუმბამდელი ამერიკის ცივილიზაციები:
მაია, აცტეკები და ინკები
|
ისტ.VII.1. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს
ფაქტები და მოვლენები შესაბამის ისტორიულ ეპოქებთან.
ისტ.VII. 2. მოსწავლეს შეუძლია
განსაზღვროს სხვადასხვა ქვეყნის, ისტორიულ-ეთნოგრაფიული მხარისა და გეოგრაფიული ობიექტის
მდებარეობა რუკაზე.
ისტ.VII.3. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს
და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში არსებული სახელმწიფოს
მმართველობის ფორმები.
ისტ. VII 4. მოსწავლეს შეუძლია
იმსჯელოს პოლიტიკური მოღვაწის მნიშვნელობაზე ქვეყნის ისტორიაში.
ისტ.VII.5. მოსწავლეს შეუძლია ახსნას,
თუ რა გავლენას ახდენს ბუნებრივი პირობები დასახლების ტიპებზე, საზოგადოების ტრადიციებსა
და მეურნეობის განვითარებაზე
ისტ.VII.6. მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო
ისტორიულ პროცესებზე მსჯელობისას ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობის გააზრება.
ისტ.VII.7. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს
და ერთმანეთს შეადაროს სხვადასხვა სოციალური ფენის სტრუქტურა და მათი
წარმომადგენლები.
ისტ.VII.8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
წესი, ნორმა, კანონი და ტრადიცია განასხვაოს ამა თუ იმ ისტორიული ეპოქისადმი მათი
კუთვნილების მიხედვით.
ისტ.VII.9. მოსწავლეს შეუძლია გაიაზროს
რელიგიის მნიშვნელობა საზოგადოების ცხოვრებასა და მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში.
ისტ.VII.10. მოსწავლეს შეუძლია
მსჯელობა კულტურის შემადგენელ ნაწილებზე.
saz. mec. V-VI..20 kultura da religia. aRwers saqarTveloSi arsebul religiebs
|
26 სთ
|
|
|
მინი ლექცია დისკუსია, წყაროების ანალიზი, ტექსტის გარჩევა დახურული და
ღია ტიპის შეკითხვები
გონებრივი იერიში,ვენის დიაგრამ,ვ.მ.ვ.დროის დიაგრამა კ.ნ.ს.
|
ინდინიდულაური, წყვილები,ჯგუფური,( საერთო-საკლასო)
|
განსაზღვრავს რუკაზე ქვეყნის გეოგრაფიულ-ეთნიგრაფიულ მდებარეობას,მსჯელობს
პოლიტიკური მოღვაცის მნიშვნელობაზე,ახასიათებს და ადარებს მოვლებეს
და ისტორიულ პირობნებებს,ახასიათებს ეპოქას,რელიგიებსა და კულტურებს,იაზრებს რელიგიის
მნიშვნელობას ისტორიულ პროცესში
|
|
||||
|
----------------------------------------------------------------
|
1sT
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
თავი 5. ევროპა შუა საუკუნეების მიწურულს და ახალი დროის
დასაწყისში
42, იტალიის
ქალაქ-სახელმწიფოები
XIIXV სს.
(კავშირი საქართველოსთან)
43,გერმანია
XIII-XV საუკუნეებში
44,გერმანულ
ქალაქთა
სავაჭრო
კავშირები
45,0რუსეთი
XII-XV საუკუნეებში
46,ჰუსიტური
მოძრაობა
47,კათოლიკური
ეკლესია
და
ერეტიკოსები
48,ებრაელები
შუა
საუკუნეების
ევროპაში
49,ასწლიანი
ომი
50,ვარდების
ომი
51,`კათოლიკე მეფეები~ - ისაბელ კასტილიელი
და ფერდინანდ
არაგონელი
52,საღვთო
რომის
იმპერია
კარლ V-ის
დროს
53,ტიუდორები
54,სტიუარტები
55,კარდინალ
რიშელიეს
მმართველობა
საფრანგეთში
56,ლუი XIV
57,პეტრე I-ის რუსეთი. რუსეთი და კავკასია
|
ისტ.VII.1. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს
ფაქტები და მოვლენები შესაბამის ისტორიულ ეპოქებთან.
ისტ.VII. 2. მოსწავლეს შეუძლია
განსაზღვროს სხვადასხვა ქვეყნის, ისტორიულ-ეთნოგრაფიული მხარისა და გეოგრაფიული ობიექტის
მდებარეობა რუკაზე.
ისტ.VII.3. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს
და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში არსებული სახელმწიფოს
მმართველობის ფორმები.
ისტ. VII 4. მოსწავლეს შეუძლია
იმსჯელოს პოლიტიკური მოღვაწის მნიშვნელობაზე ქვეყნის ისტორიაში.
ისტ.VII.6. მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო
ისტორიულ პროცესებზე მსჯელობისას ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობის გააზრება.
ისტ.VII.7. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს
და ერთმანეთს შეადაროს სხვადასხვა სოციალური ფენის სტრუქტურა და მათი
წარმომადგენლები.
ისტ.VII.8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
წესი, ნორმა, კანონი და ტრადიცია განასხვაოს ამა თუ იმ ისტორიული ეპოქისადმი მათი
კუთვნილების მიხედვით.
ისტ.VII.9. მოსწავლეს შეუძლია გაიაზროს
რელიგიის მნიშვნელობა საზოგადოების ცხოვრებასა და მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში.
ისტ.VII.10. მოსწავლეს შეუძლია
მსჯელობა კულტურის შემადგენელ ნაწილებზე.
|
16 სთ
|
|
ძირითადი და დამხმარე სახელმძღვანელოები, ტექსტი, წყაროები,ბარათები, ცარცი, რუკა.ინტერნეტი
|
მინი ლექცია დისკუსია, წყაროების ანალიზი, ტექსტის გარჩევა დახურული და
ღია ტიპის შეკითხვები
გონებრივი იერიში,ვენის დიაგრამ,ვ.მ.ვ.დროის დიაგრამა კ.ნ.ს.
|
ინდინიდულაური, წყვილები,ჯგუფური,( საერთო-საკლასო)
|
განსაზღვრავს რუკაზე ქვეყნის გეოგრაფიულ-ეთნიგრაფიულ მდებარეობას,მსჯელობს
პოლიტიკური მოღვაცის მნიშვნელობაზე,ახასიაTებს და ადარებს მოვლებეს
და ისტორიულ რელიგიებსა და კულტურებს,იაზრებს რელიგიის მნიშვნელობას ისტორიულ პროცესში
|
|
||||
შემაჯამებელი 3
|
ტესტი
|
1 სთ
|
|
|
|
|
|
|
|
თავი 6. ახლო
და შორეული აღმოსავლეთი
58, ოსმალეთის
იმპერიის
ძლიერების
ხანა
და
დაკნინების
დასაწყისი
59, სეფიანთა
ირანის
სახელმწიფო
60, ინდოეთი
შუა
საუკუნეებში
61, ჩინეთი
შუა
საუკუნეებში
62, იაპონია
შუა
საუკუნეებში
|
ისტ.VII.1. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს
ფაქტები და მოვლენები შესაბამის ისტორიულ ეპოქებთან.
ისტ.VII. 2. მოსწავლეს შეუძლია
განსაზღვროს სხვადასხვა ქვეყნის, ისტორიულ-ეთნოგრაფიული მხარისა და გეოგრაფიული ობიექტის
მდებარეობა რუკაზე.
ისტ.VII.3. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს
და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში არსებული სახელმწიფოს
მმართველობის ფორმები.
ისტ. VII 4. მოსწავლეს შეუძლია
იმსჯელოს პოლიტიკური მოღვაწის მნიშვნელობაზე ქვეყნის ისტორიაში.
ისტ.VII.7. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს
და ერთმანეთს შეადაროს სხვადასხვა სოციალური ფენის სტრუქტურა და მათი
წარმომადგენლები.
ისტ.VII.8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
წესი, ნორმა, კანონი და ტრადიცია განასხვაოს ამა თუ იმ ისტორიული ეპოქისადმი მათი
კუთვნილების მიხედვით.
ისტ.VII.9. მოსწავლეს შეუძლია გაიაზროს
რელიგიის მნიშვნელობა საზოგადოების ცხოვრებასა და მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში.
ისტ.VII.10. მოსწავლეს შეუძლია
მსჯელობა კულტურის შემადგენელ ნაწილებზე.
|
8სთ
|
|
ძირითადი და დამხმარე სახელმძღვანელოები, ტექსტი, წყაროები,ბარათები, ცარცი, რუკა.ინტერნეტი
|
მინი ლექცია დისკუსია, წყაროების ანალიზი, ტექსტის გარჩევა დახურული და
ღია ტიპის შეკითხვები
გონებრივი იერიში,ვენის დიაგრამ,ვ.მ.ვ.დროის დიაგრამა კ.ნ.ს.
|
ინდინიდულაური, წყვილები,ჯგუფური,( საერთო-საკლასო)
|
განსაზღვრავს რუკაზე ქვეყნის გეოგრაფიულ-ეთნიგრაფიულ მდებარეობას,მსჯელობს
პოლიტიკური მოღვაცის მნიშვნელობაზე,ახასიატებს და ადარებს მოვლებეს და ისტორიულ პირობნებებს,ახასიათებს
ეპოქას,რელიგიებსა და კულტურებს.
|
|
|
თავი 7 . სახელმწიფო აპარატი და წარმ.ორგანოები
63, სამეფო კარი,ეტიკეტი და ქცევის ნორმები
64, წოდებრივ ცარმომადგენლობითი ორგანო
შემაჯამებელი
4
|
ისტ.VII.1. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს
ფაქტები და მოვლენები შესაბამის ისტორიულ ეპოქებთან.
ისტ.VII.3. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს
და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში არსებული სახელმწიფოს
მმართველობის ფორმები.
ისტ.VII.7. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს
და ერთმანეთს შეადაროს სხვადასხვა სოციალური ფენის სტრუქტურა და მათი
წარმომადგენლები.
ისტ.VII.8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
წესი, ნორმა, კანონი და ტრადიცია განასხვაოს ამა თუ იმ ისტორიული ეპოქისადმი მათი
კუთვნილების მიხედვით.
------------------------------------------------------
|
2 სთ
1სთ
|
|
ძირითადი და დამხმარე სახელმძღვანელოები, ტექსტი, წყაროები,ბარათები, ცარცი, რუკა.ინტერნეტი
|
მინი ლექცია დისკუსია, წყაროების
ანალიზი,
ტექსტის
გარჩევა
დახურული
და
Gღია
ტიპის
შეკითხვები
|
ინდინიდულაური, წყვილები,ჯგუფური,( საერთო-საკლასო)
|
აკავშირებს ფაქტებს ისტორიულ ეპოქებთან,მსჯელობს კულტურაზე,ადარებს სცილაურ
ფენებს
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
თავი 8. ადამიანი და საზოგადოება
65,კასტური
სისტემა
ინდოეთში
66, ათენელი
მოქალაქეები
და
მონები
67, მონობა
და
კოლონატი
რომში
68,ფეოდალური
საზოგადოება
69,რაინდთა
სასულიერო
ორდენები
G70, გლეხობა
შუა
საუკუნეებში
71,ტურნირები
და
ტრუბადურები
72,ქალაქები
და
მოქალაქეები
73,გილდიები
და
ამქრები
74,ფეოდალიზმი
საქართველოში
75,მმართველობები
და
თვითმმართველობები
76, ბავშვთა
უფლებები
და
სოციალური
სტატუსები
77, ბავშვთა
უფლებების
დაცვა
საქართველოში
78, სასწავლებლები
და
სასწავლებლებში
დამკვიდრებული
წესები
Semajamebeli 5
|
ისტ.VII.1. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს
ფაქტები და მოვლენები შესაბამის ისტორიულ ეპოქებთან.
ისტ.VII.3. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს
და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში არსებული სახელმწიფოს
მმართველობის ფორმები.
ისტ.VII.7. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს
და ერთმანეთს შეადაროს სხვადასხვა სოციალური ფენის სტრუქტურა და მათი
წარმომადგენლები.
ისტ.VII.8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
წესი, ნორმა, კანონი და ტრადიცია განასხვაოს ამა თუ იმ ისტორიული ეპოქისადმი მათი
კუთვნილების მიხედვით.
ისტ.VII.9. მოსწავლეს შეუძლია გაიაზროს
რელიგიის მნიშვნელობა საზოგადოების ცხოვრებასა და მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში.
ისტ.VII.10. მოსწავლეს შეუძლია
მსჯელობა კულტურის შემადგენელ ნაწილებზე.
----------------------------------------------------------------
|
16სთ
1sT
|
|
ძირითადი და დამხმარე სახელმძღვანელოები, ტექსტი, წყაროები,ბარათები, ცარცი.
|
მინი ლექცია დისკუსია, წყაროების
ანალიზი,
ტექსტის
გარჩევა
დახურული
და
Gღია
ტიპის
შეკითხვები
|
ინდინიდულაური, წყვილები,ჯგუფური,( საერთო-საკლასო)
|
აკავშირებს ფაქტებს ისტორიულ ეპოქებთან,მსჯელობს კულტურაზე,ადარებს სცილაურ
ფენებს,ასხვავებს ნორმებსმწესებს და ტრადიციებს,ანსხავევებს სახელმწიფოს მმართველობის
ფორმებს.
|
|
|
თ ავი 9. კულტურა რელიგია
79, გილგამეშის
ეპოსი (მითი წარღვნის
შესახებ)
80, ჰომეროსი
და ტროა (შლიმანი)
81, მსოფლიოს
შვიდი საოცრება
82, შუა
საუკუნეების ეპოსი – საგები
და
თქმულებები
პოლითეიზმიდან მონოთეიზმამდე:
რელიგიები და
კონფესიები
84, სატაძრო
ქალაქები და საკულტო
ნაგებობები
85, კათოლიკური
ევროპის
შუა საუკუნეების
არქიტექტურა 86,
განათლება შუა საუკუნეებში
87, აღორძინება
88,
აღორძინების დროინდელი იტალიური
ხელოვნება
89, აღორძინების
ხანის ლიტერატურა
90,,ანმანათლებლობა
სარეზერვო საათი
|
ისტ.VII.1. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს ფაქტები
და მოვლენები შესაბამის ისტორიულ ეპოქებთან.
ისტ.VII.8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა წესი, ნორმა,
კანონი და ტრადიცია განასხვაოს ამა თუ იმ ისტორიული ეპოქისადმი მათი
კუთვნილების მიხედვით.
ისტ.VII.9. მოსწავლეს შეუძლია გაიაზროს რელიგიის მნიშვნელობა
საზოგადოების ცხოვრებასა და მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში.
ისტ.VII.10. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა კულტურის
შემადგენელ ნაწილებზე.
|
14 სთ
1
|
|
ძირითადი და
დამხმარე სახელმძღვანელოები, ტექსტი,
წყაროები,ბარათები, ცარცი,
რუკა.ინტერნეტი
|
მინი ლექცია
დისკუსია, წყაროების ანალიზი, ტექსტის გარჩევა დახურული და ღია ტიპის შეკითხვები
გონებრივი იერიში,ვენის
დიაგრამ,ვ.მ.ვ.დროის დიაგრამა კ.ნ.ს.
|
ინდინიდულაური,
წყვილები,ჯგუფური,( საერთო-საკლასო)
|
აკავშირებს
ფაქტებს ისტორიულ ეპოქებთან,გასხვავებს წესებსა და ტრადიციებს,მსჯელობს კულტურაზე.
|
|
No comments:
Post a Comment